Znaleziono 108 wyników

autor: overall
piątek 03 cze 2016, 18:06
Forum: Trading Floor
Temat: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 18731

Re: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016

Ludzka psycha nigdy sie nie zmieni. jeszcze wczoraj bylo odwrotnie.
autor: overall
piątek 03 cze 2016, 13:50
Forum: Trading Floor
Temat: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 18731

Re: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016

nie rozumiem....
autor: overall
piątek 03 cze 2016, 11:58
Forum: Trading Floor
Temat: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 18731

Re: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016

ja brexit na forexie widze tak, ludzie zaladuja sie na maxa w tą albo tą liczac wlasnie na ogromny ruch funta, a ten walnie 3k pipsow w jedna, potem 3k w druga wywalajac malutkich, i dopiero wybierze kierunek. Znaczy miales na mysli 300 ? :P 3K to tylko Franki potrafi :) Zostaną: nic sie nie wydarz...
autor: overall
piątek 03 cze 2016, 09:27
Forum: Trading Floor
Temat: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 18731

Re: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016

kangur na ważnych oporach
autor: overall
czwartek 02 cze 2016, 21:41
Forum: Trading Floor
Temat: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 18731

Re: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016

EKG ciag dalszy, bardzo mocno reaguja na te linie, jutro powinno sie wyjasnic
autor: overall
czwartek 02 cze 2016, 21:23
Forum: Trading Floor
Temat: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 18731

Re: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016

mysle ze shorty na edku mozna zacząc brać, obejrzalem własnie kampanie, i po jednej kampani i tym jak bombardują camerona pytaniami, a ten jak unika dalo mi do myslenia, ze faktycznie jest cien szansy wyjscia GB Do 23 czerwca jeszcze troche tak wiec mogli by jeszcze pospadac :) Swoją drogą nie wiad...
autor: overall
czwartek 02 cze 2016, 15:01
Forum: Trading Floor
Temat: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 18731

Re: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016

nie wierze, chyba z 8 razy juz dzisiaj odbili z impetem, kierunek up


gram kabla szmat czasu ale za kazdym razem twierdze ze ta para jest popi...... :)

no jak to wyglada? :) ekg kolesia po 50 redbullach

edit3. alleluja kabel spada... ale pewnie odbije bo jak inaczej...
autor: overall
czwartek 02 cze 2016, 14:30
Forum: Trading Floor
Temat: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 18731

Re: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016

Porównywanie gołych wyników ekonomicznych z reakcją rynku i wyciąganie z tego wniosków nie za bardzo ma sens. Po pierwsze nigdy liczy się sam goły wynik ale różnica pomiędzy oczekiwaniami, a wynikiem. I to nie tym co jest napisane w kalendarzu jako oczekiwane ale tym co jest naprawdę oczekiwane na ...
autor: overall
czwartek 02 cze 2016, 09:01
Forum: Trading Floor
Temat: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 18731

Re: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016

Czyli jednak hossa?


eeee kabel cos zawodzi, wczoraj lepsze to dół, dzisiaj gorsze to gora.... AT zawsze wygrywa.
autor: overall
środa 01 cze 2016, 20:52
Forum: Trading Floor
Temat: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 18731

Re: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016

objecie hossy na h1 kabel imho objecie hossy na wykresie godzinowym ma jakies znaczenie na najblizsza godzine. nic wiecej nie spodziewaj sie :gj: Spoko, znam te formacje na pamiec dlatego niczego innego sie nie spodziewalem, impet byl kiepski dlatego mam shorty (byc moze przedwczesne jak wspomnial ...
autor: overall
środa 01 cze 2016, 20:03
Forum: Trading Floor
Temat: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 18731

Re: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016

plan na kabla Ja bym poczekał z tym do jutra rano. Jutro mamy Construction PMI o 10:30. Brexit może być na razie nieco już wymęczony ale po PMI nikt nie oczekuje nic dobrego więc rano może być kolejna jazda w dół ale zanim do tego dojdzie może być chwilowe wybicie w górę z nocnej konsoli. Jak to si...
autor: overall
środa 01 cze 2016, 19:41
Forum: Trading Floor
Temat: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 18731

Re: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016

plan na kabla
autor: overall
środa 01 cze 2016, 18:48
Forum: Trading Floor
Temat: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 18731

Re: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016

objecie hossy na h1 kabel Niezłe, ale na takim rynku to albo wejście pod budowanie się profitu na tej wzrostowej H1 albo sprzedaż z trendem przeciwko całej formacji już po jej zakończeniu. odwrocilem sie wczesniej, nie czekalem do zamkniecia bo minelo pol godziny i cos nie mrawo szli, do tego edek ...
autor: overall
środa 01 cze 2016, 18:45
Forum: Trading Floor
Temat: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 18731

Re: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016

Jeśli już jakieś pocieszenie dla kupujących to można powiedzieć, że kabel zjechał do strefy hamowania poprzedniej paniki Brexit. Ale za wcześnie aby przesądzić, że to już wszystko - ma jeszcze trochę w dół gdyby strach miał się utrzymywać. Na niekorzyść funta działają też normalne mechanizmy zabezp...
autor: overall
środa 01 cze 2016, 18:06
Forum: Trading Floor
Temat: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 18731

Re: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016

objecie hossy na h1 kabel
autor: overall
środa 01 cze 2016, 17:11
Forum: Trading Floor
Temat: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 18731

Re: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016

Borus pisze:
nie sadze :)
Obserwuje te pare od ostatnich 30 godzin, na bank tam dojda :P niestety shorty wywalilem juz wczesniej i zapakowalem sie w L za wczesnie, wiem to dlatego bedzie kara :)
autor: overall
środa 01 cze 2016, 16:58
Forum: Trading Floor
Temat: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 18731

Re: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016

Borus pisze:
overall pisze:Na funciaku zaraz kolejna lawina

niby dlaczego ?

wlasnie przebili kluczowy poziom na 1.4402, poszly stopy i tak jeszcze z 60 pipsow mogli by spasc
autor: overall
środa 01 cze 2016, 16:34
Forum: Trading Floor
Temat: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 18731

Re: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016

Na funciaku zaraz kolejna lawina
autor: overall
środa 01 cze 2016, 13:54
Forum: Trading Floor
Temat: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 18731

Re: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016

zobaczymy czy korekta na dolarze sie rozwinie czy zostanie zaraz skasowana, ludzie graja teraz pod slaby wynik ISM o 16 Mam nadzieje, ze ruszy kangurem. Kiwi ledwo go ciagnie, kabel dołuje i tak cały czas. edit.Ci z kabla coś wiedzą i to ksiazkowe odbicie raczej sie sfinalizuje. Kazdy funt chyba ze...
autor: overall
środa 01 cze 2016, 09:42
Forum: Trading Floor
Temat: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 18731

Re: Trading 29 maja - 3 czerwca 2016

Nie ma to jak PMI GBP vs AT :)