Znaleziono 248 wyników

autor: Piter80
środa 18 mar 2015, 10:53
Forum: Na każdy temat.
Temat: Czy mozliwa jest wojna z Rosja?
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 4420

Re: Czy mozliwa jest wojna z Rosja?

Mialbym walczyc o kraj,ktory zmusil mnie do opuszczenia domu rodzinnego i emigracji by moc godnie zyc.Kraj,w ktorym musialem splacac kredyt wziety na moje nazwisko,bez dowodu osobistego.I nawet jak juz bylo jasne,ze to nie moj kredyt to i tak musialem go splacac,bo komornik pukal do drzwi.Oczywiscie...
autor: Piter80
wtorek 17 mar 2015, 21:20
Forum: Dzienniki Traderów
Temat: Trading niedoskonały
Odpowiedzi: 161
Odsłony: 26419

Re: Trading niedoskonały

Jesli mozna wtracic swoje 2 grosze to wszystko zalezy od tego jaki mamy tp.Jesli kolega gra na m5 to co Jemu da wsparcie z d1 jak wycinka stop losow moze tam miec 100 pipsow.W sumie to poradzil bym przesiadke conajmniej na m15.
Pozdrawiam
autor: Piter80
wtorek 17 mar 2015, 17:22
Forum: Systemy i strategie
Temat: Propozycje Szwajcarowych drabinek
Odpowiedzi: 246
Odsłony: 58116

Re: Propozycje Szwajcarowych drabinek

Ehh piramida na zlocie wycieta.
Tomasz jak ustawiasz piramide?Z reki czy oczekujace?
Ja narazie odpuszczam piramidy :/
autor: Piter80
wtorek 17 mar 2015, 14:40
Forum: Systemy i strategie
Temat: Propozycje Szwajcarowych drabinek
Odpowiedzi: 246
Odsłony: 58116

Re: Propozycje Szwajcarowych drabinek

A w tej chwili zloto wyglada jak by chcialo isc ostro do gory,Ale mozliwe tez,zeprzedtem zlapia ostatnie minima.
autor: Piter80
wtorek 17 mar 2015, 13:50
Forum: Systemy i strategie
Temat: Propozycje Szwajcarowych drabinek
Odpowiedzi: 246
Odsłony: 58116

Re: Propozycje Szwajcarowych drabinek

No wlasnie nie tak kolorowo :/ co zarobie na pojedynczych zleceniach to strace na piramidach :D ale probuje piramidowanie ogarnac.Troche nerwow to zjada,ale coz.A Chf waluta jak kazda inna.Czekam na potwierdzenie mojej teorii i wskakuje w S.Wedlug mnie za pare tyg/miesiecy bedzie wyjazd w gore z chf...
autor: Piter80
niedziela 15 mar 2015, 13:04
Forum: Dzienniki Traderów
Temat: Specyficzny...
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 5630

Re: Specyficzny...

Czekam na czerwonej lini :bigsmile:
autor: Piter80
niedziela 15 mar 2015, 13:01
Forum: Dzienniki Traderów
Temat: price action próby spekulacji
Odpowiedzi: 346
Odsłony: 65045

Re: price action próby spekulacji

Nie chodzi o to zeby wchodzic,wychodzic perfekcyjnie,zeby miec 100% skutecznosci.Najwazniejsze to zarabiac kase.
Dobra robota.
Pozdrwiam
autor: Piter80
niedziela 15 mar 2015, 12:56
Forum: Dzienniki Traderów
Temat: Specyficzny...
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 5630

Re: Specyficzny...

Powodzenia.
Oto jak ja widze gbpcad
Pozdrawiam
GBPCADH4.png
autor: Piter80
niedziela 15 mar 2015, 12:46
Forum: Dzienniki Traderów
Temat: Dziennik
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 9811

Re: Dziennik

Za malo srodkow.Przy pozyji 0,1 mialem tylko 60 zl zapasu.
Usdcad poszedl do gory,i to jeszcze nie koniec wzrostow na tej parze.
autor: Piter80
niedziela 15 mar 2015, 12:43
Forum: Systemy i strategie
Temat: Strategia Capitana Jacka
Odpowiedzi: 357
Odsłony: 74345

Re: Strategia Capitana Jacka

Jako,ze na moim koncie w mforex nie ma narazie srodkow,bede wrzucal tutaj czasem jakies wykresy.Mam nadzieje,ze nie bedzie to monolog :joy:
USDCHFH4.png
XAUUSDH4-1.png
GBPCHFH4.png
autor: Piter80
niedziela 15 mar 2015, 12:29
Forum: Dzienniki Traderów
Temat: Dziennik
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 9811

Re: Dziennik

Chyba mozna zamknac dziennik.Wtopilem na udacad co widzieliscie a doplate zrobie dopiero w maju jak bede w pl.
pozdrawiam
autor: Piter80
niedziela 15 mar 2015, 12:26
Forum: Systemy i strategie
Temat: Propozycje Szwajcarowych drabinek
Odpowiedzi: 246
Odsłony: 58116

Re: Propozycje Szwajcarowych drabinek

Dobra robota Tomasz.
Mysle,ze dobrze szukac s na gbpchf,eurchf,usdchf.ladne piramidy tam mozna ustawic :joy:
pozdrawiam
autor: Piter80
środa 04 mar 2015, 10:54
Forum: Dzienniki Traderów
Temat: price action próby spekulacji
Odpowiedzi: 346
Odsłony: 65045

Re: price action próby spekulacji

Witam
Tak jak Cajto pisze.Nie sugeruj sie jedna swieczka,czy kilkoma.
Oddal wykres i patrz w szerszym kontekscie.
Pinbar,ktory nie przecina wsparcia,oporu czy innej lokalizacji stop losow i zlecen oczekujacych-NIC NIE ZNACZY.
Pozdrawiam
autor: Piter80
środa 04 mar 2015, 06:18
Forum: Dzienniki Traderów
Temat: Dziennik
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 9811

Re: Dziennik

Lepsze 4 pipsy na plus jak strata.Nastepny cel to bedzie nzdjpy.
Depo 291 zl ;)
autor: Piter80
wtorek 03 mar 2015, 21:10
Forum: Dzienniki Traderów
Temat: Dziennik
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 9811

Re: Dziennik

hej
Dopoki zarabia to trzymam :bigsmile:
dzis niestety moje depo nie wytrzymalo wycinki stopow na usdcad.
autor: Piter80
wtorek 03 mar 2015, 07:03
Forum: Dyskusje ogólne
Temat: Muzyka Tradera
Odpowiedzi: 230
Odsłony: 54379

Re: Muzyka Tradera

Witam
Panowie mam pytanie odnosnie tej muzyki "dla mozgu"
Slucha sie jej normalnie,tzn np na sluchawkach w pociagu,czy trzeba np sie polozyc zamknac oczy i takie tam.
I jeszcze pytanie do Jasona.
Jakie to cwiczenia?

Pozdrawiam
autor: Piter80
wtorek 03 mar 2015, 06:53
Forum: Dzienniki Traderów
Temat: Dziennik
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 9811

Re: Dziennik

Wczoraj wziete usdcad Long.I to by bylo na tyle jesli chodzi o nastepne kilka dni.
Depo 445zl :bigsmile:
autor: Piter80
niedziela 01 mar 2015, 19:42
Forum: Na każdy temat.
Temat: Czym jeżdżą traderzy?
Odpowiedzi: 139
Odsłony: 32047

Re: Czym jeżdżą traderzy?

autor: Piter80
niedziela 01 mar 2015, 19:22
Forum: Na każdy temat.
Temat: Prezent na Walentynki
Odpowiedzi: 78
Odsłony: 13072

Re: Prezent na Walentynki

Zalezy co lubi dziunia :)
My idziemy na Focus z Wiilem Smithem,zdam relacje.
Ten tez moze byc ok.
http://www.cineworld.co.uk/whatson/the- ... otel&Pos=1
autor: Piter80
piątek 27 lut 2015, 17:53
Forum: Dzienniki Traderów
Temat: Dziennik
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 9811

Re: Dziennik

Hej
Ni no dzis pozycje to byly tylko na dzis.Juz sie opamietalem :)
Dlugoterminowo to euro leci w przepasc :joy:

Pozdrawiam