Tworzę strategię, proszę o Waszą pomoc i rady

ODPOWIEDZ
no avatar
dmk
Posty: 14
Rejestracja: czwartek 05 lut 2015, 10:23

Tworzę strategię, proszę o Waszą pomoc i rady

czwartek 05 lut 2015, 16:36

Cześć wszystkim, z tego względu, że to mój pierwszy post to może trochę się przedstawię. Mam 22 lata, giełdą interesuję się od 16 roku życia, gram od 18 roku na poważnie siedzę w tym od 2 lat. Przeczytałem już bardzo dużo wartościowych książek i byłem na licznych szkoleniach. Czemu tutaj piszę? Znalazłem tutaj bardzo fajne odpowiedzi na temat HQ Team (bardzo szczere i krytyczne, a takich ludzi bardzo szanuję). Ja historię z giełdą zacząłem właśnie dzięki tej grupie. Poszukiwałem darmowej wiedzy i natknąłem się na nich. Uczestniczyłem tylko w darmowych szkoleniach, ponieważ wywodzę się z biednej rodziny i nie stać mnie było na ich kursy. Zdobyłem wiedzę z książek i z ich szkoleń. Grałem ich schematem Jaguar (często nie grałem na samo wybicie linii lecz na wybicie z konsolidacji lub fali b, gdyż zauważyłem, że po wybiciu linii rynek często zawraca). Wcześniej grałem też na formacje harmoniczne. Ze 100 udało mi się zarobić już 630 zł. To nie dużo, ale ja muszę szczególnie uważać, bo mój kapitał to okruszek. Bardzo cenię sobie zarządzanie kapitałem i psychologię. Postanowiłem odpuścić sobie z tą grupą, gdyż kilkanaście dni temu przeprowadzali oni konkurs, w którym włożyłem całe swoje serce i siły, wydawało mi się, że jestem na wygranej pozycji, a wygrali ludzie: emeryt, który wcale nie gra jeszcze na giełdzie, kobieta, która interesuję się giełdą, ale pracuje za granicą i jakiś gość, który też na razie nic nie ma związanego z giełdą ale w konkursie wrzucił 100 fotek z ich schematem. Dla mnie osobiście nie zrozumiała decyzja. Zacząłem szukać informacji (przed ewentualnym kupnem kursu) na ich temat i znalazłem Wasze forum. Uświadomiłem sobie przede wszystkim 1 rzecz - NIE MOŻNA KUPIĆ KURSU NIE MAJĄC POTWIERDZONYCH INFORMACJI O ZYSKACH ORGANIZATORÓW KURSU. Przedstawię Wam teraz