Skrypt ustawiający SL i TP

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
laksior
Stały Bywalec
Posty: 181
Rejestracja: środa 18 wrz 2013, 14:12
Lat na Forex: 0
Rodzaj rachunku: Rachunek rzeczywisty
Lokalizacja: Łódź

Skrypt ustawiający SL i TP

środa 17 gru 2014, 10:36

Podobny temat był już poruszany ale ja szukam koniecznie SKRYPTU a nie EA.
Gram tylko zleceniami oczekującymi. Chciałbym, aby skrypt ustawił mi SL i TP w momencie stawiania zlecenia oczekującego, żebym spokojnie mógł wyłączyć kompa i iść robić coś innego. Z tego co zauważyłem to wszelkiego rodzaju Luktomy i Swiss Army ustalają SL i TP dopiero po dotarciu ceny do ustawionego zlecenia. Warunkiem tego jest odpalony komp, a mnie zależy właśnie na tym, żeby on był wyłączony a ja żebym był spokojny o moje transakcje.
Czy ktoś się spotkał z takim skryptem?
Szukałem ale nie znalazłem, stąd moje pytanie.
Hope it's not strategy or system... Phillip Nel

Awatar użytkownika
Bfx
Gaduła
Posty: 292
Rejestracja: czwartek 28 sie 2014, 13:11
Lat na Forex: 3
Rodzaj rachunku: Rachunek demonstracyjny
Lokalizacja: Muszyna

Re: Skrypt ustawiający SL i TP

środa 17 gru 2014, 11:56

Napisze Ci pozniej EA. Skrypt musial bys odpalac po kazdym dodaniu zlecenia. Ma dzialac w jednym oknie czy na wszystkie zlecenia jakie ustawiasz na platformie?

Awatar użytkownika
laksior
Stały Bywalec
Posty: 181
Rejestracja: środa 18 wrz 2013, 14:12
Lat na Forex: 0
Rodzaj rachunku: Rachunek rzeczywisty
Lokalizacja: Łódź

Re: Skrypt ustawiający SL i TP

środa 17 gru 2014, 12:02

Gram tylko na EU, stawiam dwa zlecenia dziennie. Jedno SellStop i jedno Buy Stop. Jeśli jedno z nich się uruchomi, drugie od razu (w miarę możliwości) zamykam. Co do uruchamiania skryptu po ustawieniu każdego zlecenia to nie ma problemu. Jak napisałem wyżej - to tylko dwa zlecenia dziennie więc może być nawet skrypt. Swoją drogą myślałem, że EA działają tylko, gdy komputer jest uruchomiony...

Wielkie dzięki za zainteresowanie i poświęcony czas
Hope it's not strategy or system... Phillip Nel

Awatar użytkownika
Bfx
Gaduła
Posty: 292
Rejestracja: czwartek 28 sie 2014, 13:11
Lat na Forex: 3
Rodzaj rachunku: Rachunek demonstracyjny
Lokalizacja: Muszyna

Re: Skrypt ustawiający SL i TP

środa 17 gru 2014, 12:21

Tak dzialaja tylko jak komputer jest uruchomiony. Ustawilby SL i TP odrazu po postawieniu zlecenia. Ale zrobie skrypt jak tak wolisz. Nie ma sprawy. :)

Awatar użytkownika
laksior
Stały Bywalec
Posty: 181
Rejestracja: środa 18 wrz 2013, 14:12
Lat na Forex: 0
Rodzaj rachunku: Rachunek rzeczywisty
Lokalizacja: Łódź

Re: Skrypt ustawiający SL i TP

środa 17 gru 2014, 12:26

Rozumiem, że jak Twoje EA ustawi SL i TP od razu po ustawieniu zlecenia, to mimo, że za chwilę wyłączę komputer to te poziomy będą stale "widoczne dla ceny?" Jeśli tak, to rzeczywiście wygodniejszy będzie EA:)

Pozdrawiam i lecę do pracy:(
Hope it's not strategy or system... Phillip Nel

Awatar użytkownika
Bfx
Gaduła
Posty: 292
Rejestracja: czwartek 28 sie 2014, 13:11
Lat na Forex: 3
Rodzaj rachunku: Rachunek demonstracyjny
Lokalizacja: Muszyna

Re: Skrypt ustawiający SL i TP

środa 17 gru 2014, 13:34

Po prostu zlecenia beda mialy ustawiony SL i TP, jak cena uruchomi zlecenie to poziomy SL i TP beda takie same. Ok. Napisze EA.

Awatar użytkownika
Bfx
Gaduła
Posty: 292
Rejestracja: czwartek 28 sie 2014, 13:11
Lat na Forex: 3
Rodzaj rachunku: Rachunek demonstracyjny
Lokalizacja: Muszyna

Re: Skrypt ustawiający SL i TP

środa 17 gru 2014, 16:38

Zrobione. Daj znac czy o to chodziło. Jak coś to się poprawi. SL i TP są w punktach, nie w pipsach. I pamiętaj zanim wyłączysz komputer cena musi wykonac chociaż jeden tick, bo EA wykonuje się po każdym tiku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
laksior
Stały Bywalec
Posty: 181
Rejestracja: środa 18 wrz 2013, 14:12
Lat na Forex: 0
Rodzaj rachunku: Rachunek rzeczywisty
Lokalizacja: Łódź

Re: Skrypt ustawiający SL i TP

środa 17 gru 2014, 17:29

Oki, dzięki. Sprawdze w nocy jak wrócę z pracy.
Hope it's not strategy or system... Phillip Nel

Awatar użytkownika
laksior
Stały Bywalec
Posty: 181
Rejestracja: środa 18 wrz 2013, 14:12
Lat na Forex: 0
Rodzaj rachunku: Rachunek rzeczywisty
Lokalizacja: Łódź

Re: Skrypt ustawiający SL i TP

środa 17 gru 2014, 23:05

Bfx WIELKIE dzięki. Wszystko działa super - o to mi właśnie chodziło. Tak proste narzędzie a jakże przydatne. Aż dziwne, że nigdzie w sieci nie można tego znaleźć.
Wszystkiego dobrego i dużo zielonych pipsiorów :gj:
Hope it's not strategy or system... Phillip Nel

Awatar użytkownika
Bfx
Gaduła
Posty: 292
Rejestracja: czwartek 28 sie 2014, 13:11
Lat na Forex: 3
Rodzaj rachunku: Rachunek demonstracyjny
Lokalizacja: Muszyna

Re: Skrypt ustawiający SL i TP

czwartek 18 gru 2014, 05:27

No to fajnie. Nie ma za co. Może 5min mi to zajęło. :)

no avatar
hering
Stały Bywalec
Posty: 90
Rejestracja: poniedziałek 23 kwie 2012, 13:12

Re: Skrypt ustawiający SL i TP

środa 28 sty 2015, 20:05

Podepne sie pod temat :)

Czy ma ktos moze cos w stylu co udostepniala Armada OCT Andrzeja Pierza? Tam mozna bylo szybko wybrac jakie zlecenie chcemy limit czy stop i od razu podac w punktach TP i SL.
Mi to bardzo ulatwialo skladnie zlecen w szczegolnosci jesli kilka zlecen mialo te sama cene wejscia i SL a rozne TP. A potem mozna bylo spokojnie wylaczyc komputer :)

@Bfx dzieki za to EA, jak nic innego nie znajde co bardziej by mi odpowiadalo to bede je uzywal :wink:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość