BarType - przydatny wskaźnik dla Ninja Trader

ODPOWIEDZ
no avatar
Pk-Info
Posty: 1
Rejestracja: środa 23 mar 2016, 12:04

BarType - przydatny wskaźnik dla Ninja Trader

czwartek 31 mar 2016, 17:19

Witam,

Jestem programistą Ninja Trader. Koduję w języku Ninja Script już ponad 5 lat.

Miałem do czynienia z różnymi koncepcjami analizy technicznej, które z powodzeniem programowałem na platformie Ninja Trader, m.in.:
- wszelkie systemy oparte o standardowe wskaźniki, tj. średnie kroczące, MACD, Stochastics, DonchianChannel, itd.,
- linie trendu,
- świece japońskie,
- zniesienia wewnętrzne ,zewnętrzne, APP, korekty ABCD, patterny,
- metody Alexandra Eldera – przede wszystkim dywergencje, ale również Auto Envelope czy Impulse System,
- metody Van Tharpa – przede wszystkim implementacja koncepcji R do zarządzania wielkością pozycji,
- moduły odpowiedzialne za automatyczne ustawianie zleceń oraz prowadzenie otwartych pozycji.

Chciałbym w tym miejscu zaprezentować jedno z wielu narzędzi, które przygotowałem dla platformy Ninja Trader.

Mam nadzieję, że narzędzie komuś się przyda.

Wskaźnik BarType:

Narzędzie służy do identyfikacji na wykresie różnych typów świeczek zgodnie z preferencjami użytkownika. Posiada zestaw parametrów do samodzielnego konfigurowania. Istnieje możliwość wysyłania sygnału na wskazany adres e-mail.

Dostępne parametry:
Obrazek

*1 Wizualizacja stref świeczki:

Obrazek

*2 Do poprawnego działania funkcji wysyłania e-maili musi być poprawnie skonfigurowany Mail Setup w Ninja Trader (Tools -> Options -> Misc -> Mail setup)

Przykład:
Obrazek

Moje dane kontaktowe:
Paweł Kucharczyk
p.kucharczyk@pk-info.pl
http://www.pk-info.pl
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czwartek 31 mar 2016, 17:46 przez Pk-Info, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Damian_C
Pasjonat Forex
Posty: 782
Rejestracja: piątek 17 sty 2014, 16:10
Lat na Forex: 3
Rodzaj rachunku: Rachunek rzeczywisty
Lokalizacja: Kraków