Analiza zmian na rynku po decyzji FED

ODPOWIEDZ
no avatar
ramzeslw
Posty: 1
Rejestracja: środa 16 mar 2016, 19:14

Analiza zmian na rynku po decyzji FED

środa 16 mar 2016, 19:37

Witam serdecznie, to mój pierwszy post. Jestem na tyle początkujący, że moim największym osiągnięciem jest nie wyzerowanie konta demo z 100 000 zł depozytu w dwie doby. Ale do rzeczy.

Szukam czegoś w rodzaju czatu albo po prostu jakiejś kompetentnej osoby, która będzie w stanie w miarę rzeczowo odpowiedzieć mi na pytanie, dlaczego po komentarzu FED dolar jest tak masowo wyprzedawany? Skąd taka zdecydowana reakcja akurat w tym, a nie odwrotnym kierunku. Czy wynika to z rozczarowania tych traderów, którzy liczyli na podniesienie stóp procentowych i mieli otwarte pozycje krótkie na takich parach jak XXX/USD bądź długie na USD/XXX? Skoro w gruncie rzeczy nic się nie zmieniło, to skąd taka reakcja?

no avatar
GoldWolf
Stały Bywalec
Posty: 219
Rejestracja: wtorek 15 gru 2015, 20:48
Lat na Forex: 5
Rodzaj rachunku: Rachunek rzeczywisty
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Analiza zmian na rynku po decyzji FED

czwartek 17 mar 2016, 11:50

ramzeslw pisze:Skoro w gruncie rzeczy nic się nie zmieniło, to skąd taka reakcja?
Chciwość i strach - euforia i panika - to wczoraj zadziałało. Nie odpowiem Ci na pytanie, które stawiasz, ale właśnie wczoraj z tymi emocjami mieliśmy do czynienia.
Mnie również interesują taki rzeczy, ale czasami to po prostu czysta spekulacja, o które w dłuższym terminie nie będzie nikt pamiętał.
Natomiast czym mnie wiem, tym lepiej gram - tego się trzymam.

Awatar użytkownika
raposo
Główny Moderator
Posty: 602
Rejestracja: niedziela 11 mar 2012, 19:39
skype: pawel.mosionek
Lat na Forex: 11
Rodzaj rachunku: Rachunek rzeczywisty
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Re: Analiza zmian na rynku po decyzji FED

czwartek 17 mar 2016, 12:19