JForex Dukaskopy !!!
Re: JForex Dukaskopy !!!
Bo zostałby sam short, który przy dźwigni 1:30 wyskoczyłby zapewne poza margin 100%. Wszystko było dobrze gdy miałeś normalny lewar. W tej chwili możliwości operowania masz ponad 3x mniejsze. No chyba że masz konto w EU i lewar 1:200 - to wtedy prawie 7x mniejsze...
Na tym forum ukrywa się giełdowy Breivik. Ale nie mogę ujawnić kto to !
- Tommy_Boss
- Stały Bywalec
- Posty: 149
- Rejestracja: poniedziałek 14 maja 2012, 20:55
- skype: Tommy_Boss
- Rodzaj rachunku: Rachunek rzeczywisty
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: JForex Dukaskopy !!!
A można jakoś zamknąć Longa nawet na minusie?
I gdzie ta opcja aby ją wyłączyć na przyszłość?
I gdzie ta opcja aby ją wyłączyć na przyszłość?
BOŻE DAJ MI DUŻO CIERPLIWOŚCI BO JAK DASZ MI SIŁĘ TO, TO WSZYSTKO .........
"DOBRY TRADER WIE KIEDY NIE MA RACJI, A NAJLEPSI WIEDZĄ KIEDY ZMIENIĆ ZDANIE" !!!!!!!!!
Gdy się trader śpieszy to się broker cieszy !!!
"DOBRY TRADER WIE KIEDY NIE MA RACJI, A NAJLEPSI WIEDZĄ KIEDY ZMIENIĆ ZDANIE" !!!!!!!!!
Gdy się trader śpieszy to się broker cieszy !!!
- Tommy_Boss
- Stały Bywalec
- Posty: 149
- Rejestracja: poniedziałek 14 maja 2012, 20:55
- skype: Tommy_Boss
- Rodzaj rachunku: Rachunek rzeczywisty
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: JForex Dukaskopy !!!
Załamka :(
BOŻE DAJ MI DUŻO CIERPLIWOŚCI BO JAK DASZ MI SIŁĘ TO, TO WSZYSTKO .........
"DOBRY TRADER WIE KIEDY NIE MA RACJI, A NAJLEPSI WIEDZĄ KIEDY ZMIENIĆ ZDANIE" !!!!!!!!!
Gdy się trader śpieszy to się broker cieszy !!!
"DOBRY TRADER WIE KIEDY NIE MA RACJI, A NAJLEPSI WIEDZĄ KIEDY ZMIENIĆ ZDANIE" !!!!!!!!!
Gdy się trader śpieszy to się broker cieszy !!!
- Tommy_Boss
- Stały Bywalec
- Posty: 149
- Rejestracja: poniedziałek 14 maja 2012, 20:55
- skype: Tommy_Boss
- Rodzaj rachunku: Rachunek rzeczywisty
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: JForex Dukaskopy !!!
Zamknąłem wszystko.
BOŻE DAJ MI DUŻO CIERPLIWOŚCI BO JAK DASZ MI SIŁĘ TO, TO WSZYSTKO .........
"DOBRY TRADER WIE KIEDY NIE MA RACJI, A NAJLEPSI WIEDZĄ KIEDY ZMIENIĆ ZDANIE" !!!!!!!!!
Gdy się trader śpieszy to się broker cieszy !!!
"DOBRY TRADER WIE KIEDY NIE MA RACJI, A NAJLEPSI WIEDZĄ KIEDY ZMIENIĆ ZDANIE" !!!!!!!!!
Gdy się trader śpieszy to się broker cieszy !!!
- Tommy_Boss
- Stały Bywalec
- Posty: 149
- Rejestracja: poniedziałek 14 maja 2012, 20:55
- skype: Tommy_Boss
- Rodzaj rachunku: Rachunek rzeczywisty
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: JForex Dukaskopy !!!
Szanowny Adminie proszę o usunięcie całego postu.
Dziękuję
Pozdrawiam
Miłego weekendu.
Dziękuję
Pozdrawiam
Miłego weekendu.
BOŻE DAJ MI DUŻO CIERPLIWOŚCI BO JAK DASZ MI SIŁĘ TO, TO WSZYSTKO .........
"DOBRY TRADER WIE KIEDY NIE MA RACJI, A NAJLEPSI WIEDZĄ KIEDY ZMIENIĆ ZDANIE" !!!!!!!!!
Gdy się trader śpieszy to się broker cieszy !!!
"DOBRY TRADER WIE KIEDY NIE MA RACJI, A NAJLEPSI WIEDZĄ KIEDY ZMIENIĆ ZDANIE" !!!!!!!!!
Gdy się trader śpieszy to się broker cieszy !!!
- Tommy_Boss
- Stały Bywalec
- Posty: 149
- Rejestracja: poniedziałek 14 maja 2012, 20:55
- skype: Tommy_Boss
- Rodzaj rachunku: Rachunek rzeczywisty
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: JForex Dukaskopy !!!
Szanowny Adminie proszę o usunięcie całego postu.
Dziękuję
Pozdrawiam
Miłego weekendu.
Dziękuję
Pozdrawiam
Miłego weekendu.
BOŻE DAJ MI DUŻO CIERPLIWOŚCI BO JAK DASZ MI SIŁĘ TO, TO WSZYSTKO .........
"DOBRY TRADER WIE KIEDY NIE MA RACJI, A NAJLEPSI WIEDZĄ KIEDY ZMIENIĆ ZDANIE" !!!!!!!!!
Gdy się trader śpieszy to się broker cieszy !!!
"DOBRY TRADER WIE KIEDY NIE MA RACJI, A NAJLEPSI WIEDZĄ KIEDY ZMIENIĆ ZDANIE" !!!!!!!!!
Gdy się trader śpieszy to się broker cieszy !!!
- raposo
- Główny Moderator
- Posty: 602
- Rejestracja: niedziela 11 mar 2012, 19:39
- skype: pawel.mosionek
- Lat na Forex: 11
- Rodzaj rachunku: Rachunek rzeczywisty
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Szybkie zamykanie tematów i nerwowa dyskusja
Trochę szkoda, że na tym forum tak szybko zamykane są niektóre tematy jakby nie wiadomo co miało się tam wydarzyć, a zawsze można je posprzątać. Przez to po raz drugi nie mam okazji bezpośrednio odnieść się do dyskusji, która dotyka bezpośrednio mnie. A przecież to niezależne forum.
Chodzi o ten temat:
http://forum.rynek-forex.pl/viewtopic.p ... 4&start=15
Wolę sprostować to publicznie ponieważ zostałem wymieniony z imienia i nazwiska i dyskusja jest trochę krzywdząca zarówno dla mnie jak i dla FC.
Tommy_Boss
Nikogo nie olewam zarówno ja, jak i Jekert. Nasi klienci traktowani są zawsze priorytetowo o czym niejedna osoba, również z tego forum, już się przekonała.
Rozumiem, że sytuacja była nerwowa, bo dotyczyła realnych środków, a Ty sam początkowo nie wiedziałeś o co chodzi.
Nie jest możliwe by siedzieć on-line przez całą dobę. Staramy się monitorować rynek, komunikatory i platformę tak często jak to możliwe jednak jest nas tylko dwóch i też jesteśmy ludźmi, którzy śpią, jedzą i czasem chcą odpocząć od komputera i pracy, szczególnie po całym tygodniu w piątek wieczór, kiedy to FX powoli 'kładzie się spać' i przeważnie nic się nie dzieje. To samo dotyczy Pana Przemysława z Dukascopy Europe. Wczoraj wieczorem zarówno ja, jak i on nie byliśmy online na Skype, a nawet nie miałem przy sobie telefonu z uwagi na miejsce w którym się znajdowałem.
W Dukascopy dostępny jest support 24/h, który zajmuje się obsługą zleceń i jednocześnie może w sytuacjach awaryjnych wytłumaczyć dane zagadnienie. Mają tam pracę zmianową i pracowników jest o wiele więcej stąd taka możliwość.
W przypadku gdy broker popełnił jakiś błąd lub nastąpiła jakakolwiek awaria to można złożyć reklamację. A takie reklamacje są zawsze (a przynajmniej nie słyszałem o innym przypadku) rozpatrywane pozytywnie. Tak było, jest i będzie. Czasem można spotkać się nawet z rekompensatą ze strony Dukascopy, a to rzadkość wśród brokerów. Dlatego nie ma tu obaw o środki w sytuacji, gdy wina leży po stronie brokera.
W Twojej sytuacji zadziałał mechanizm zabezpieczający tzw. partial hedge. Otworzyło pozycję przeciwstawną z powodu zbyt dużego wykorzystania lewaru. Dźwignia zmniejszana jest w ostatnich godzinach handlu do 1:30 stąd i wykorzystanie się nagle zwiększyło. Po otwarciu pozycji przeciwstawnej wykorzystanie lewaru spadło (stąd wartość poniżej 100%).
O mechanizmach zabezpieczających niejednokrotnie pisaliśmy na forum nawigatora, na naszym forum oraz w instrukcji obsługi JForex. Tak samo jest to opisane w umowie Dukascopy oraz na ich forum. W takiej sytuacji wydaje się być niesprawiedliwe obwiniać brokera (lub nas) o to, że taki mechanizm zadziałał, a klient był nieświadomy jego istnienia.
Istnieje możliwość zmiany 'partial hedge' na 'total close', czyli na mechanizm, który funkcjonuje standardowo na MT4 - to również jest opisane w naszej instrukcji. Niestety również nierealne jest by każdego klienta informować o wszystkim indywidualnie i czasem musi sam poszukać pewnych informacji lub skierować się z pytaniem do nas, a wtedy zawsze najpóźniej w ciągu 24 godzin udzielamy odpowiedzi.
Pozdrawiam,
P.M.
Chodzi o ten temat:
http://forum.rynek-forex.pl/viewtopic.p ... 4&start=15
Wolę sprostować to publicznie ponieważ zostałem wymieniony z imienia i nazwiska i dyskusja jest trochę krzywdząca zarówno dla mnie jak i dla FC.
Tommy_Boss
Nikogo nie olewam zarówno ja, jak i Jekert. Nasi klienci traktowani są zawsze priorytetowo o czym niejedna osoba, również z tego forum, już się przekonała.
Rozumiem, że sytuacja była nerwowa, bo dotyczyła realnych środków, a Ty sam początkowo nie wiedziałeś o co chodzi.
Nie jest możliwe by siedzieć on-line przez całą dobę. Staramy się monitorować rynek, komunikatory i platformę tak często jak to możliwe jednak jest nas tylko dwóch i też jesteśmy ludźmi, którzy śpią, jedzą i czasem chcą odpocząć od komputera i pracy, szczególnie po całym tygodniu w piątek wieczór, kiedy to FX powoli 'kładzie się spać' i przeważnie nic się nie dzieje. To samo dotyczy Pana Przemysława z Dukascopy Europe. Wczoraj wieczorem zarówno ja, jak i on nie byliśmy online na Skype, a nawet nie miałem przy sobie telefonu z uwagi na miejsce w którym się znajdowałem.
W Dukascopy dostępny jest support 24/h, który zajmuje się obsługą zleceń i jednocześnie może w sytuacjach awaryjnych wytłumaczyć dane zagadnienie. Mają tam pracę zmianową i pracowników jest o wiele więcej stąd taka możliwość.
W przypadku gdy broker popełnił jakiś błąd lub nastąpiła jakakolwiek awaria to można złożyć reklamację. A takie reklamacje są zawsze (a przynajmniej nie słyszałem o innym przypadku) rozpatrywane pozytywnie. Tak było, jest i będzie. Czasem można spotkać się nawet z rekompensatą ze strony Dukascopy, a to rzadkość wśród brokerów. Dlatego nie ma tu obaw o środki w sytuacji, gdy wina leży po stronie brokera.
W Twojej sytuacji zadziałał mechanizm zabezpieczający tzw. partial hedge. Otworzyło pozycję przeciwstawną z powodu zbyt dużego wykorzystania lewaru. Dźwignia zmniejszana jest w ostatnich godzinach handlu do 1:30 stąd i wykorzystanie się nagle zwiększyło. Po otwarciu pozycji przeciwstawnej wykorzystanie lewaru spadło (stąd wartość poniżej 100%).
O mechanizmach zabezpieczających niejednokrotnie pisaliśmy na forum nawigatora, na naszym forum oraz w instrukcji obsługi JForex. Tak samo jest to opisane w umowie Dukascopy oraz na ich forum. W takiej sytuacji wydaje się być niesprawiedliwe obwiniać brokera (lub nas) o to, że taki mechanizm zadziałał, a klient był nieświadomy jego istnienia.
Istnieje możliwość zmiany 'partial hedge' na 'total close', czyli na mechanizm, który funkcjonuje standardowo na MT4 - to również jest opisane w naszej instrukcji. Niestety również nierealne jest by każdego klienta informować o wszystkim indywidualnie i czasem musi sam poszukać pewnych informacji lub skierować się z pytaniem do nas, a wtedy zawsze najpóźniej w ciągu 24 godzin udzielamy odpowiedzi.
Pozdrawiam,
P.M.
Ostatnio zmieniony sobota 25 sie 2012, 09:59 przez raposo, łącznie zmieniany 1 raz.
- RABATY u brokerów ECN STP
- Forex Club Tools
- Program Podatek
ForexClub.pl- Tickmill (-10%) - IC Markets (-21%) - XTB (Pakiet książek) - Dukascopy (narzędzia do JForex) - LMAX (-20%) - FxPro (do -15%)
- Forex Club Tools
- Program Podatek
ForexClub.pl- Tickmill (-10%) - IC Markets (-21%) - XTB (Pakiet książek) - Dukascopy (narzędzia do JForex) - LMAX (-20%) - FxPro (do -15%)
- Microbi
- Główny Moderator
- Posty: 1223
- Rejestracja: piątek 09 mar 2012, 16:12
- Lat na Forex: 5
- Rodzaj rachunku: Rachunek rzeczywisty
Re: Szybkie zamykanie tematów i nerwowa dyskusja
Raposo, temat został pewnie zamknięty na prośbę autora, Cyb napisał zresztą o mechanizmie autorowi tematu. Nie mniej fajnie że odniosłeś się do tematu.
pozdrawiam
pozdrawiam
Nie zarabiasz na FX ? Zmień nastawienie, nie kombinuj , to wszystko prostsze niż Ci się wydaje.
http://demotywatory.pl/1420500/Hulk-Im-your-father
http://demotywatory.pl/1420500/Hulk-Im-your-father
- raposo
- Główny Moderator
- Posty: 602
- Rejestracja: niedziela 11 mar 2012, 19:39
- skype: pawel.mosionek
- Lat na Forex: 11
- Rodzaj rachunku: Rachunek rzeczywisty
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Re: Szybkie zamykanie tematów i nerwowa dyskusja
Dyskusja była szybka i nerwowa, a takie połączenie nie jest dobre dla nikogo. Powyższy post ma na celu zwrócić uwagę na pewne podstawowe sprawy i uczulić inwestorów na pewne kwestie.
Udanego weekendu!
Udanego weekendu!
- RABATY u brokerów ECN STP
- Forex Club Tools
- Program Podatek
ForexClub.pl- Tickmill (-10%) - IC Markets (-21%) - XTB (Pakiet książek) - Dukascopy (narzędzia do JForex) - LMAX (-20%) - FxPro (do -15%)
- Forex Club Tools
- Program Podatek
ForexClub.pl- Tickmill (-10%) - IC Markets (-21%) - XTB (Pakiet książek) - Dukascopy (narzędzia do JForex) - LMAX (-20%) - FxPro (do -15%)
- MaRCHeW
- Moderator Forum
- Posty: 827
- Rejestracja: czwartek 08 mar 2012, 15:15
- skype: karol_marchewka
- Lat na Forex: 8
- Rodzaj rachunku: Rachunek rzeczywisty
- Lokalizacja: Poznań
Re: Szybkie zamykanie tematów i nerwowa dyskusja
Witam.
Raposo jak chcesz się wypowiedzieć, a temat jest zamknięty to poprostu napisz to co chcesz przekazać modowi i się to doda do tematu.
Pozdrawiam
Karol Marchewka
Raposo jak chcesz się wypowiedzieć, a temat jest zamknięty to poprostu napisz to co chcesz przekazać modowi i się to doda do tematu.
Pozdrawiam
Karol Marchewka
- wojtek_ea
- Maniak Forex
- Posty: 1119
- Rejestracja: sobota 10 mar 2012, 17:45
- Lat na Forex: 7
- Rodzaj rachunku: Rachunek rzeczywisty
- Lokalizacja: PL/UK
- Kontakt:
Re: Szybkie zamykanie tematów i nerwowa dyskusja
Rapso - proszę wyjaśnij jeszcze użytkownikom czy zmiana lewara dotyczy wszystkich otwartych pozycji i w związku z tym takie reakcje systemu,
czy tylko nowych pozycji otwieranych w piątek po godzinie x.
Byłbym też ciekaw jakiejś interpretacji, dlaczego w DukasCopy jest tak nietypowa i rzadko spotykana funkcja systemu - jakie jest logiczne wytłumaczenie takiego działania.
Pozdrawiam
Wojtek
czy tylko nowych pozycji otwieranych w piątek po godzinie x.
Byłbym też ciekaw jakiejś interpretacji, dlaczego w DukasCopy jest tak nietypowa i rzadko spotykana funkcja systemu - jakie jest logiczne wytłumaczenie takiego działania.
Pozdrawiam
Wojtek
Re: Szybkie zamykanie tematów i nerwowa dyskusja
Maximum available leverage for the weekends and other market closure days is typically set to 1:30. The purpose of this policy is to mitigate risks caused by potential price gaps during market closure, which may seriously threaten invested funds.
Standard algorithm: Over-the-weekend trading conditions are effective starting 3-4 hours before each market closure (weekend, holidays, etc) until re-opening of the market. For usual Friday night closure, over-the-weekend conditions would become effective at 18:00 [GMT]. As a result of leverage contraction, the use of leverage can increase if the account has exposure. Regardless of the over-the-weekend margin conditions, the general execution mechanisms of the margin call and margin cut remain the same. That is, if the amount of equity on the account is not sufficient to support existing positions with a leverage of 1:30, the margin cut procedure will be applied to the account (see paragraph Margin Call and Margin Cut).
Standard algorithm: Over-the-weekend trading conditions are effective starting 3-4 hours before each market closure (weekend, holidays, etc) until re-opening of the market. For usual Friday night closure, over-the-weekend conditions would become effective at 18:00 [GMT]. As a result of leverage contraction, the use of leverage can increase if the account has exposure. Regardless of the over-the-weekend margin conditions, the general execution mechanisms of the margin call and margin cut remain the same. That is, if the amount of equity on the account is not sufficient to support existing positions with a leverage of 1:30, the margin cut procedure will be applied to the account (see paragraph Margin Call and Margin Cut).
Na tym forum ukrywa się giełdowy Breivik. Ale nie mogę ujawnić kto to !
Re: Szybkie zamykanie tematów i nerwowa dyskusja
Jest to dokładnie opisane i każdy kto otwiera konto w Dukasie dostaje takową informację. Druga sprawa czy ktoś to przeczyta. Jeżeli nie - może mieć pretensje tylko i wyłącznie do siebie.
Tym bardziej że w Dukasie trzeba wszystkie regulaminy i warunki wydrukować, podpisać i odesłać tradycyjną pocztą. Nikt nie powie że takich informacji nie dostał.
Tym bardziej że w Dukasie trzeba wszystkie regulaminy i warunki wydrukować, podpisać i odesłać tradycyjną pocztą. Nikt nie powie że takich informacji nie dostał.
Na tym forum ukrywa się giełdowy Breivik. Ale nie mogę ujawnić kto to !
Re: Szybkie zamykanie tematów i nerwowa dyskusja
Use of leverage Description
0% No exposure
<100% Normal status
≥100% Margin call: trader is not able to increase exposure on the account if the use of leverage is more than 100%
≥200% Margin cut: typically system will open hedging positions in the opposite direction for all positions which contribute to exposure on the account. The use of leverage will be decreased to 100% or less.
0% No exposure
<100% Normal status
≥100% Margin call: trader is not able to increase exposure on the account if the use of leverage is more than 100%
≥200% Margin cut: typically system will open hedging positions in the opposite direction for all positions which contribute to exposure on the account. The use of leverage will be decreased to 100% or less.
Na tym forum ukrywa się giełdowy Breivik. Ale nie mogę ujawnić kto to !
- wojtek_ea
- Maniak Forex
- Posty: 1119
- Rejestracja: sobota 10 mar 2012, 17:45
- Lat na Forex: 7
- Rodzaj rachunku: Rachunek rzeczywisty
- Lokalizacja: PL/UK
- Kontakt:
Re: Szybkie zamykanie tematów i nerwowa dyskusja
Jasne, ja to wiem. Gdybym nie znał EN skorzystał bym z translatora Google lub Bing i chyba bym też zrozumiał
------------------------
Maksymalna dostępna dźwignia na weekendy i inne dni zamknięcia rynku jest zwykle ustawiony na 1:30.Celem tej polityki jest ograniczanie ryzyka stwarzanego przez potencjalnych luk cenowych podczas zamknięcia rynku, które mogą poważnie zagrozić zainwestowanych środków.
Standardowy algorytm: Over-the-weekend warunki handlowe obowiązują począwszy 3-4 godziny !!! czas zmienny nie określony z góry !!!! przed każdym zamknięciem rynku (weekend, święta, itp.) aż do ponownego otwarcia rynku. Dla zwykłego zamknięcia piątkowej nocy, over-the-weekend warunki staną się skuteczne w 18:00 [GMT]. W wyniku skurczu dźwigni, wykorzystanie dźwigni może się zwiększyć, jeśli konto posiada ekspozycję. Niezależnie od tego, over-the-weekend warunki marży, ogólne mechanizmy realizacji Margin Call i pokroić marży pozostają takie same. Oznacza to, że jeśli kwota kapitału na rachunku nie jest wystarczająca do obsługi istniejących stanowisk z dźwigni 1:30, procedura cut marża będzie stosowana do rachunku (patrz: Margin Call pkt i wyciąć Margin).
----------------- za translatorem Google
!!! Tylko, że DukasCopy nie jest bez winy, bo działając/oferując usługi polskim obywatelom, daje im umowy w obcym języku. Nie nazwał bym tego transparentnością i przyjaznością dla Klienta.
Gdyby to był towar fizyczny, miałby obowiązek przedstawić polską instrukcję użytkowania i może by nie było takich problemów.
A tak między nami, jak to jest dbałość o depozyt Klienta, to ja jestem Marsjanin. To jest opcja ograniczająca zyski Klientów, a ewentualne straty Brokera (lub odwrotnie !) po wystąpieniu luki weekendowej na otwartych pozycjach, ale to zapewne kolejna teoria spiskowa na temat Brokerów.
Pozdrawiam
Wojtek
------------------------
Maksymalna dostępna dźwignia na weekendy i inne dni zamknięcia rynku jest zwykle ustawiony na 1:30.Celem tej polityki jest ograniczanie ryzyka stwarzanego przez potencjalnych luk cenowych podczas zamknięcia rynku, które mogą poważnie zagrozić zainwestowanych środków.
Standardowy algorytm: Over-the-weekend warunki handlowe obowiązują począwszy 3-4 godziny !!! czas zmienny nie określony z góry !!!! przed każdym zamknięciem rynku (weekend, święta, itp.) aż do ponownego otwarcia rynku. Dla zwykłego zamknięcia piątkowej nocy, over-the-weekend warunki staną się skuteczne w 18:00 [GMT]. W wyniku skurczu dźwigni, wykorzystanie dźwigni może się zwiększyć, jeśli konto posiada ekspozycję. Niezależnie od tego, over-the-weekend warunki marży, ogólne mechanizmy realizacji Margin Call i pokroić marży pozostają takie same. Oznacza to, że jeśli kwota kapitału na rachunku nie jest wystarczająca do obsługi istniejących stanowisk z dźwigni 1:30, procedura cut marża będzie stosowana do rachunku (patrz: Margin Call pkt i wyciąć Margin).
----------------- za translatorem Google
!!! Tylko, że DukasCopy nie jest bez winy, bo działając/oferując usługi polskim obywatelom, daje im umowy w obcym języku. Nie nazwał bym tego transparentnością i przyjaznością dla Klienta.
Gdyby to był towar fizyczny, miałby obowiązek przedstawić polską instrukcję użytkowania i może by nie było takich problemów.
A tak między nami, jak to jest dbałość o depozyt Klienta, to ja jestem Marsjanin. To jest opcja ograniczająca zyski Klientów, a ewentualne straty Brokera (lub odwrotnie !) po wystąpieniu luki weekendowej na otwartych pozycjach, ale to zapewne kolejna teoria spiskowa na temat Brokerów.
Pozdrawiam
Wojtek
- Terminator
- Maniak Forex
- Posty: 1188
- Rejestracja: czwartek 08 mar 2012, 15:33
- Lat na Forex: 5
- Rodzaj rachunku: Rachunek rzeczywisty
Re: Szybkie zamykanie tematów i nerwowa dyskusja
Jasne, tyle że oni nikogo do niczego nie zmuszają. Nie muszą koniecznie w każdym języku tłumaczyć umowy. Są translatory, są tłumacze, ja nie widzę problemu?
Re: Szybkie zamykanie tematów i nerwowa dyskusja
wojtek trochę przesadzasz. Konto u nich może otworzyć obywatel każdego Państwa. Czy to znaczy że mają posiadać umowy w 400-stu językach? I wszystkich dialektach ? To nie jest tak że oni zmuszają Cię do otworzenia tam konta. To Ty otwierasz u nich. To na tobie ciąży obowiązek zapoznania się z ofertą i warunkami.
Na dodatek polski IB ma to napisane po polsku. Ot taki dobry gest.
Dlatego za takie sytuacje winę ponosi tylko i jedynie klient.
Tak jak pisał terminator - żyjemy w czasach gdzie przetłumaczenie dowolnego tekstu to parę kliknięć. Nie można zwalać swojego lenistwa na barki brokera.
A jeżeli komuś nie podoba się zmiana dźwigni - niech założy konto gdzie indziej. Żaden problem.
Naprawdę dziwią mnie posty wymagające wszystkiego w j. polskim tylko dlatego że korzysta z nich polak. Czy jak jedziesz do niemiec i idziesz do McDonald to żądasz kategorycznie menu po Polsku ? Jak jedziesz do Chin to żądasz wszystkich znaków drogowych w j.polskim ?
Tu sytuacja jest taka sama - zwracasz się do brokera czy mógłby świadczyć Ci usługi. Broker nie jest w Polsce więc niby jaki ma obowiązek mieć cokolwiek po Polsku ?
Na dodatek polski IB ma to napisane po polsku. Ot taki dobry gest.
Dlatego za takie sytuacje winę ponosi tylko i jedynie klient.
Tak jak pisał terminator - żyjemy w czasach gdzie przetłumaczenie dowolnego tekstu to parę kliknięć. Nie można zwalać swojego lenistwa na barki brokera.
A jeżeli komuś nie podoba się zmiana dźwigni - niech założy konto gdzie indziej. Żaden problem.
Naprawdę dziwią mnie posty wymagające wszystkiego w j. polskim tylko dlatego że korzysta z nich polak. Czy jak jedziesz do niemiec i idziesz do McDonald to żądasz kategorycznie menu po Polsku ? Jak jedziesz do Chin to żądasz wszystkich znaków drogowych w j.polskim ?
Tu sytuacja jest taka sama - zwracasz się do brokera czy mógłby świadczyć Ci usługi. Broker nie jest w Polsce więc niby jaki ma obowiązek mieć cokolwiek po Polsku ?
Na tym forum ukrywa się giełdowy Breivik. Ale nie mogę ujawnić kto to !
- wojtek_ea
- Maniak Forex
- Posty: 1119
- Rejestracja: sobota 10 mar 2012, 17:45
- Lat na Forex: 7
- Rodzaj rachunku: Rachunek rzeczywisty
- Lokalizacja: PL/UK
- Kontakt:
Re: Szybkie zamykanie tematów i nerwowa dyskusja
Jasne i oczywiście też masz rację, dlatego pisałem o http://translate.google.pl/ i http://www.bing.com/translator/Cyb pisze:wojtek trochę przesadzasz. Konto u nich może otworzyć obywatel każdego Państwa.
Choć jest postęp, bo jakieś dwa lata temu wydzwaniały tylko osoby z znajomością EN, a w zeszłym tygodniu dzwonił do mnie już Pan mówiący w naszym ojczystym języku.
Choć nadal wstydzą się podawać swoich numerów i na każdą rozmowę, że przynajmniej ze mną muszą umawiać się mailem, bo nie odbieram połączeń jak się nie wyświetla numer. Cóż pewnie taki ład korporacyjny.
Może warto by http://www.forexclub.pl/ lepiej to naświetlał to swoim Klientom. Jakoś tak na szybko nie mogę znaleźć tego na ich stronie w ofercie !!! z info, że można poprosić o wyłączenie, a przecież problem jest ważny.
Ale co do meritum - tak małe forum jak nasze i trzeci raz ta sama sprawa i zaskoczenie po stronie Klienta.
Może by wrzucili jakiś extra mailing Swoim wszystkim Klientom z objaśnieniem sprawy, bo chyba zależy im by klienci nie ponosili start ?
Pozdrawiam
Wojtek
Re: Szybkie zamykanie tematów i nerwowa dyskusja
Zaskoczę Cię, ale przez jakiś czas na platformie Jforex wyskakiwało okienko informacyjne z wiadomością o zmianie lewaru na 1:30. Tak więc Ci którzy zakładali konta kiedyś zostali o tym poinformowani ( nie pamiętam czy nie było właśnie też maila ) a nowi mają to w regulaminach.
Nie widzę sensu aby ponownie wysyłali to mailem.
Natomiast to tylko świadczy jak wielkie lenistwo jest wśród ludzi...
Nie widzę sensu aby ponownie wysyłali to mailem.
Natomiast to tylko świadczy jak wielkie lenistwo jest wśród ludzi...
Na tym forum ukrywa się giełdowy Breivik. Ale nie mogę ujawnić kto to !
- wojtek_ea
- Maniak Forex
- Posty: 1119
- Rejestracja: sobota 10 mar 2012, 17:45
- Lat na Forex: 7
- Rodzaj rachunku: Rachunek rzeczywisty
- Lokalizacja: PL/UK
- Kontakt:
Re: Szybkie zamykanie tematów i nerwowa dyskusja
To raczej świadczy o firme i jej podejściu do Klienta i tu drogi Cyb żyjemy w innych światach w zakresie oczekiwań jakości obsługi Klienta. W mim świecie jak firma rozpoznaje powtarzający się problem Klientów to im pomaga, a nie biernie czeka.Cyb pisze:Natomiast to tylko świadczy jak wielkie lenistwo jest wśród ludzi...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości