Programowanie MQL4

ODPOWIEDZ
no avatar
skiter
Posty: 5
Rejestracja: niedziela 02 sie 2015, 05:19

Programowanie MQL4

niedziela 02 sie 2015, 05:40

Nie będę owijać w bawełnę.

Jestem zawodowym programistą (głownie C/C++), jak też amatorem (początkującym traderem).

Chciałem zaproponować mały układ (a w zasadzie to mam pytania :)) - po przejrzeniu pary webinariów dochodzę do wniosku że pewne rzeczy da się 'przewidzieć' i np pewne formacje mówią że:
- 'cena' idzie w górę (lub aktywa czy jak to tam się będzie zwało)
- będzie korekta

Generalnie pytanie brzmi:
- Jaka skuteczność jest tych formacji? - Rozumiem że zależy to wiele od 'kontekstu' i np jeżeli jest trend spadkowy, i mamy 'wisielca' to cena idzie w górę itd ...

Jeżeli formacje jakie się pojawiają są skuteczne na np 80% to można zaprogramować tak by wykrywał że tak to ujmę: anomalie

Propozycja jaką chce wysnuć jest taka:
Ja nie posiadam wiedzy tradera - nie znam się na tych formacjach, i co najważniejsze nie mam lat doświadczenia, ale mam coś innego - wiedzę programisty :)

Przejrzałem forum pod kątem programisty - jest kilka 'programów' które coś tam robią, czy dobrze czy źle nie mnie to oceniać (mogę tylko jakość kodu ocenić).

Chciałem zapytać czy deal: wiedza za wiedzę - jest opcją do przyjęcia?

Innymi słowy, czy ktoś kto posiada strategie/wiedzę/doświadczenie - chciał by sobie zautomatyzować pracę? Dla przykładu, z racji mojej nie-wiedzy, będę zadawać tak głupie pytania jak np: ten wisielec to tak ma być czy jeszcze nie?

Za to mogę napisać program który będzie się pokrywać z tymi informacjami jakie będą od tej osoby.

Wiem że każdy chce zarabiać - najlepiej miliony w ciągu dnia :) - pracuje na etacie - nie mam czasu w pracy na siedzenie i patrzenie w słupki, po to mam komputer by pracował za mnie.