Dzień dobry!
Mam na imię Marcin i jestem tradoholikiem :). FOREX'em zajmuję się od dwóch lat (jakoś teraz rocznica mija). Początkowo FOREX miał być dla mnie sposobem na lukratywne ulokowanie oszczędności, jednak z czasem stał się pasją, nałogiem i ostatecznie sposobem na życie.
Tu na forum nigdy nie byłem aktywny, jednak korzystałem z innych for i prowadziłem różne dzienniki. Szczególnie cenię sobie "żurnale", ponieważ są luźną formą wyrazu i wymiany myśli. Tworząc dzienniki i udzielając się w cudzych, nawiązałem bardzo fajne znajomości, a także zdobyłem cenne wskazówki i pomoc. Kilka dni zastanawiałem się, nad założeniem tego dziennika. Ale ponieważ na przełomie maja i czerwca podjąłem współpracę z serwisem Comparic, to zapewne będę tu częstszym gościem na forum :).
Tytuł dziennika nie jest przypadkowy. O ile formuła chodziła mi po głowie już od jakiegoś czasu, o tyle tytuł był dla mnie pewnym wyzwaniem. Udało mi się jednak doznać swego rodzaju olśnienia. Oprócz informacji, że mam bzika na punkcie FX, chciałbym zawrzeć tutaj jeszcze inną myśl - "Jaka część naszego tradingu odbywa się w naszej głowie?". Mnóstwo jest dzienników z wykresami, z transakcjami, pokaźnymi liczbami czy bilansami pipsów. Nie chcę tego powielać i robić kolejnej galerii zlewających się rządków świeczek. W tym sensie ten dziennik ma być inny.